måndag, december 31, 2012

Ny bok

Tim Laman & Edwin Scholes / Birds of Paradise

Min julklapps bok. Efter att ha kollat min önskelista "köpte" tomten den till mig.

Paradisfåglar är en grupp av 39 fåglar som finns på Nya Guinea med om givande öar. Tim Laman och Edwin Scholes har hållit på i 8 år för att dokumentera alla arter.

Jag har inte vågat titta i boken ännu men jag skall nog göra det i 2013.

Tim Lamans bilder på Paradisfåglar

Trailern för boken och projektet. Luta er tillbaka och titta i HD.




2 kommentarer:

  1. Anonym11:40 fm

    skulle också vilja ha den! Vart köpte du den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den köptes på Akademibokhandeln i Esklituna. Jag var tvungen att beställa hem den.
      Den borde gå att beställa i vilken bokhandel som helst.
      Säg ISBN numret så får du rätt bok: 9781426209581

      Radera